WELLBIS BR. 100

Wellbis listopad 2025. 8 kolumna wellness Edukacija kao element konkurentnosti u marketingu usluga U marketinškom spletu usluga, tradicionalna 4P strategija (proizvod, cijena, distribucija, promocija) proširuje se s još četiri elementa: ljudi, fizička okolina, upravljanje procesima i vrijeme pružanja usluga (Vranešević, Vignali i Vrontis, 2004). U wellness industriji ljudi su ključni faktor uspjeha, jer se kontakt s klijentom odvija direktno, često dugotrajnije i intenzivnije (npr. masaže, tretmani lica i tijela, individualne konzultacije). Kvaliteta usluge u percepciji klijenata izravno ovisi o znanju, stručnosti, ljubaznosti i komunikacijskim vještinama zaposlenika. K ozmetička i wellness industrija danas se nalaze u dinamičnom okruženju s brzim tehnološkim napretkom, sve većom konkurencijom i sve zahtjevnijim klijentima. Stoga, stalno stručno usavršavanje zaposlenika više nije izbor nego nužnost za svaki salon, wellness centar ili studio koji želi opstati i razvijati se na tržištu. Nove tehnologije, uređaji, metode rada i inovacije u tretmanima zahtijevaju kontinuirano ulaganje u znanje i vještine. Kvalitetno obrazovani zaposlenici izravno utječu na percepciju kvalitete usluga, lojalnost klijenata i rast poslovanja. Trajno stručno usavršavanje u kozmetičkoj i wellness industriji: Ključ konkurentnosti na tržištu Jelica Popić, dr.med. – osnivač Učilišta Lovran, medical wellness akademija, www.uciliste-lovran.hr Zašto je stalno stručno usavršavanje važno u wellness industriji

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=