WELLBIS BR. 100
listopad 2025. Wellbis 9 Stručno usavršavanje zaposlenika kao investicija, a ne trošak Zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima predstavljaju medij kroz koji salon komunicira s tržištem. Oni su istovremeno i izvor informacija za poboljšanje kvalitete usluga (interni marketing) i izgradnju povjerenja s klijentima, što povećava ukupnu vrijednost usluge doživljene od strane klijenata. Ključni oblici stručnog usavršavanja: • Usavršavanje u primjeni novih tehnologija i aparata (laseri, radiofrekvencija, IPL uređaji) • Učenje novih metoda tretmana (ugradnja trepavica, trajni make up, ugradnja noktiju), masažnih tehnika i tehnika opuštanja (autogeni trening, vježbe disanja, meditacija) • Razvoj komunikacijskih i prodajnih vještina • Rad na ljubaznosti i razumijevanju potreba klijenata • Edukacija o higijenskim standardima i sigurnosti pri radu • Sudjelovanje na stručnim radionicama, edukacijama i kongresima. Tehnologija i znanje idu ruku pod ruku Korištenje složenih uređaja u tretmanima zahtijeva pravilno rukovanje, znanje o indikacijama i kontraindikacijama te individualni pristup svakom klijentu. Stručno osposobljavanje zaposlenika sprječava moguće pogreške i pritužbe, povećava učinkovitost tretmana i zadovoljstvo klijenata. Uloga komunikacijskih vještina u kvaliteti usluge Uz tehničke, razvoj komunikacijskih vještina jednako je važan. Ljubaznost, aktivno slušanje klijenta, empatija i sposobnost prilagodbe komunikacije različitim tipovima klijenata stvaraju osjećaj povjerenja i ugodnog iskustva, što doprinosi lojalnosti klijenata i preporukama. (Halepović Đečević i Kaliterna, 2012) Zaključak: Edukacija kao temelj dugoročnog uspjeha Trajno stručno usavršavanje zaposlenika u wellness i kozmetičkoj industriji nije luksuz već strateška potreba za konkurentnošću na tržištu. Stručno i komunikacijski osposobljeni zaposlenici: • Pružaju kvalitetniju uslugu • Grade povjerenje s klijentima • Pomažu salonima i wellness centrima da se razlikuju od konkurencije • Doprinose rastu poslovanja i dobiti. Ulaganje u znanje zaposlenika i vlastitu edukaciju osigurava da budete korak ispred konkurencije, pratite trendove i spremno odgovarate na promjene na tržištu kozmetičkih i wellness usluga.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=