WELLBIS BR. 71
svibanj 2019. Wellbis 7 cilj mora biti samo jedan, a to je da postanete pravi voditelj. Jednostavno morate postati netko tko će razviti strategiju salona te neće morati stalno paziti na zaposlenike i još uvijek sudjelovati u aktivnostima s klijentima, netko tko ne mora uvijek biti prisutan kada treba izdati fakturu ili klijenta naručiti na sljedeću uslugu. Vrijeme je za potpuno drugačiji pristup s više samopouzdanja, a time i više prihoda i vremena za sebe. Vjerujem da se to mnogima čini nemogućim, ali kada se prijeđe prag poduzetništva, takva je promjena mentaliteta itekako potrebna. Stoga je rješenje u koordinatoru rada ili recepcionaru. O načinu kako poslovati s recepcionarom u salonu pisao sam već u prošlim kolumnama, a posebno je to predstavljeno u knjizi “Kako uspješno poslovati u kozmetičkom salonu”, ali dopustite mi da dodam neke važne točke. Prije svega, moram napomenuti da je poslovanje s osobom na recepciji puno učinkovitije, jer takva je osoba usmjerena na one aktivnosti koje će vama kao voditelju uštedjeti dragocjeno vrijeme. U vidu imam sljedeće... •Organizacija zaposlenika, posebno kada je riječ o određivanju i pripremi aktivnosti koje će se provoditi tijekom dana (priprema kabina ili prostora) tako da se kozmetičari mogu 100% posvetiti svom poslu. • Prihvaćanje telefonskih poziva od strane kupaca, dobavljača ili bilo što drugo što bi moglo vama kao voditelju uskratiti korištenje vlastitog vremena. • Briga o vođenju evidencije klijenata (oglašavanje raznih zaposlenika putem telefona za klijente nije ugodno; oni sami odabiru određenu osobu kojoj vjeruju i s kojom žele kontaktirati te ne vjeruju ostalim zaposlenicima salona ili wellness sustava). • Preporuke i usmjeravanje klijenata. • Vođenje računa o tome da kabine budu popunjene i da nema preskakanja termina. • Vođenje evidencije klijenata i njihovih kartona, uključujući blagajnu i prodaju. • Briga o marketinškim aktivnostima i informiranje kupaca o novim uslugama, promocijama ili drugim pogodnostima. • Koordinacija s dobavljačima, naručivanje proizvoda i zabilježavanje svih podataka; to su osnovne aktivnosti koje osoba na recepciji mora preuzeti na sebe. Naravno, da bi takva osoba mogla profesionalno funkcionirati, mora steći određena znanja. Moram naglasiti da je to posao koji ne zahtijeva dobrog kozmetičara, već dobrog organizatora, znači osobu koja zna kako pravilno komunicirati i nekog tko je svjestan odgovornosti prema poslu, osobu s prikladnim karakterom i radnim navikama, koja je kulturna i točna. Jednom kada ste našli takvu osobu, vodite računa o odgovarajućoj obuci koju mora proći. Time ćete postići veći prihod, jer će posao biti organiziraniji, znači s više slobodnog vremena za sebe. Kako uspješno poslovati u kozmetičkom salonu Priručnik Evgena Geca Priručnik je osmišljen kako bi svima onima koje već godinama rade u svijetu kozmetike, kao i početnicima, pružio potrebno znanje i informacije važne za uspješno poslovanje u salonu. Od stjecanja i razvoja zaposlenika, financijskog poslovanja, organizacije rada u salonu, stjecanja novih kupaca, prodaje proizvoda i usluga pa sve do obavljanja marketinških aktivnosti u kozmetičkoj struci. Sve je prikazano u upotrebljivom obliku i savjeti se mogu odmah koristiti u praksi. 200 stranica vodiča sadrži ideje, informacije i prijedloge koji će olakšati poslovanje i povećati njegovu učinkovitost – veći prihodi, manje trošenje resursa i više dragocjenog vremena. Priručnik uključuje: • Opis praktičnih primjera u dijalogu između kozmetičara i klijenta • Više od 20 kalkulacija usluga i proizvoda • Više od 50 različitih stručnih prijedloga • Više od 50 praktičnih primjera kako iskoristiti kozmetičke usluge • Više od 60 korisnih savjeta za uspješan rad u salonu • Više od 100 konkretnih odgovora na pitanja kozmetičara. Priručnik se posebno preporučuje: • vlasnicima i voditeljima salona • zaposlenicima u kozmetičkom salonu • studentima i učenicima u srednjim i višim kozmetičkim školama • nastavnicima i profesorima • proizvođačima kozmetičkih proizvoda, distributerima i prodavačima. Priručnik možete naručiti na info@studioaktiva.com Cijena priručnika iznosi 55,00 € ili 380,00 kn. Broj tiskanih primjeraka bit će ograničen, stoga požurite!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=