WELLBIS BR. 72

9 lipanj 2019. Wellbis Glazba u wellness centru Korištenje brenda zvuka danas je važan faktor koji utječe na potrošača, ali prema mnogim istraživanjima on se nedovoljno koristi, osim u wellness industriji, gdje su glazba i miris neizostavni dio unutrašnjeg uređenja wellness centra. Danas je nezamislivo ući u bilo koji wellness centar, a da se ne čuje glazba. Glazba je jedan od bitnijih čimbenika koji utječu na ugođaj i opuštanje klijenata u wellness centru. Slušanjem opuštajuće glazbe ritam srca počinje se usklađivati s ritmom glazbe, a pritom se naglašava da je bitno vrijeme trajanja pjesme – minimalno 8 minuta, zbog kalibriranja ritmova pjesme i srca. Znanstvenici kažu da čujemo uhom, a slušamo dušom. Glazba ima moć vraćanja pojedinca u prošlost, prisjećanja ugodnih trenutaka u životu, podizanja raspoloženja. Danas je glazba jedna od poznatijih alternativnih metoda liječenja; sve više se koristi kako bi poboljšala kvalitetu života i promijenila ljudsko ponašanje. Glazba nam pomaže kod rješavanja problema sa spavanjem, smanjuje depresiju, snižava krvni tlak, poboljšava koncentraciju te pomaže u jačanju socijalnih vještina. Glazbeni terapeuti proveli su istraživanje u kojem su prezentirali deset najboljih pjesama za opuštanje, a najbolje rezultate postigla je pjesma pod nazivom «Weightless» Manchesterskog benda Marconi Union. Ova melodija navodno je učinkovitija od masaže, a ne preporučuje se slušanje tijekom vožnje. Osvjetljenje i rasvjeta wellness centra Ljudski mozak registrira sve što se događa u našoj neposrednoj blizini – pokrete, boje, slike, oblike, svjetlost. Istraživanja su pokazala da “djelotvornost očiju i njihova povezanost s mozgom ne mogu se usporediti ni s jednim ikad stvorenim aparatom ili instrumentom“. Upravo su se zbog toga marketinški stručnjaci usmjerili na čulo vida. Vezano za navedeno provedena su mnoga istraživanja, među kojima i istraživanje prema čijim rezultatima 83% informacija čovjek prima vidom. Najveći dio reklamnih poruka, kojima smo svakodnevno izloženi, njih oko 5000, dolazi do potrošača vidom i zvukom. Čulo vida povezano je sa svjetlošću. Wellness centar koji želi smisleno i u skladu sa smjernicama suvremene potrošnje u turizmu urediti svoj prodajni prostor mora pribjeći postavljanju kvalitetne rasvjete. Dobro osvijetljen wellness ne daje samo preglednost prostoru, nego čini wellness prepoznatljivim već na prvi pogled. Rasvjeta govori o nivou ponude i uvelike utječe na raspoloženje klijenata u wellness centru, njihovo zadovoljstvo, a time i na samu prodaju wellness tretmana te kozmetičkih proizvoda, jer uočljiv proizvod brže nalazi kupca.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=