WELLBIS BR. 73
Wellbis 6 srpanj / kolovoz 2019. S vatko od nas ima određene karakteristke po kojima nas drugi prepoznaju. One mogu biti negativne ili pozitivne. Mi koji se svakodnevno susrećemo s kozmetičarima primjećujemo razlike, ali opredjeljujemo se isključivo za pozitivni stav. Zato, prije nego navedem određene karakteristike, moram pojasniti da one proizlaze iz prepoznavanja koje se temelje na iskustvima stečenim dugogodišnjim radom različitih stručnjaka iz tog područja. Saloni, odnosno vlasnici i zaposlenici međusobno se razlikuju po mnogim detaljima, ali sve u okviru rada usmjereno je na želju da se klijentima omogući što više toga što oni očekuju odnosno plaćaju. Saloni se razlikuju po izgledu, načinu rada, mirisu, izvođenju odabranih usluga i slično. Kod voditelja i zaposlenika je to nešto drugačije. Koliko mogu biti uspješni i kakav je njihov osjećaj za stvaranje vizualnog identiteta i općenite slike o salonu, što će privući klijente, ovisi i o specifikacijama koje sam podijelio na pet najčešće uočljivih karakteristika. . Kozmetičarka koja dočekuje svoje klijente osmijehom, ali je vidljivo da je pomalo zatvorena u sebe, umorna, ili možda čak i ljuta. Obično je svjesna svog ponašanja, zato želi u prostoriji, što je više moguće, stvoriti toplo ozračje. Upotrebom ugodnih mirisa, svijeća i drugih svjetlosnih efekata želi ostvariti dobru energiju, što najčešće i uspije. Već na prvi pogled može se uočiti da je takvoj osobi jako stalo do klijenata, ali opterećenje koje je na njoj vidljivo donosi svoje; zato je od velikog značaja da takva osoba više pozornosti posvećuje organizaciji rada. . Tradicionalna kozmetičarka pretežno je specijalizirana za osnovne usluge koje izvodi na klasičan način, možda i bez aparatura. Uobičajeno izvodi usluge kao što su njega lica, manikura, pedikura i slično. Taj posao obavlja već godinama, zato ga je dobro svladala. Značajka takvih osoba je da su precizne i strpljive. Njihov pristup prema 5 zanimljivih karakteristika kozmetičarki Svaka kozmetičarka ima svoje prednosti, zato se klijenti odlučuju za one koje su im pristupačnije, odnosno koje im više odgovaraju Piše: Evgen Gec, edukator www.studioaktiva.com kolumna edukacija
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=