WELLBIS BR. 73
7 srpanj / kolovoz 2019. Wellbis klijentu je prijateljski, s velikom dozom poštovanja, iako ponekad takve osobe djeluju zatvorene u sebe. Pri obavljanju posla njima se preporučuje da budu pažljive i da se prema svojim klijentima odnose s velikom dozom profesionalnosti. . Tehnološki usmjerenu kozmetičarku može se uočiti već na prijemu u salon. Često na radnoj odjeći ima ‘zataknute’ naočale za zaštitu očiju od aparatura, a u prostoru se čuju različiti neuobičajeni zvukovi ili svjetlost koju one produciraju. U razgovoru objašnjava koja aparatura može ostvariti najbolje rezultate i zašto. Educiranje i napredno djelovanje primarna je svrha njezinog rada, zato i ulaže velika sredstva u najnovije aparature. . ‘Vidljiva’ kozmetičarka – Najprije se prepoznaje po uređenosti prostora. Pored dobro izloženih proizvoda, na vidnim mjestima ističe svoje diplome, priznanja, potvrde ili pohvale koje je u okviru svog rada dobila. Takvim pristupom svojim klijentima pokazuje kako svoje vrijeme koristi za stjecanje novog znanja. Takve osobe najčešće imaju želju za konstantnim razvojem i svojim klijentima žele pokazati i dokazati da mogu imati povjerenje u njihov rad. . Kozmetičarka s medicinskim načinom poslovanja – Već na ulazu u salon primijeti se razlika njezinog načina poslovanja u odnosu na klasičnu kozmetičarku. Najčešće su prostorije u takvim salonima veće. Miris u prostorijama djeluje zdravo i nije baziran na mirisima eteričnih ulja. Tipično za takav tip kozmetičarke je da većinom radi u bijeloj haljini i često surađuje sa specijalistima u zdravstvenoj struci. Poslu i klijentima pristupa profesinalno i obično s njima ne stvara jače prijateljske odnose. Iako radi klasične usluge, njezina je usmjerenost na nešto višem nivou, što se može primijetiti i prema cijenama usluga. Dobra je savjetnica i ukoliko u nešto nije sigurna, rado se obraća stručnjacima. Svaki od navedenih tipova kozmetičarki ima svoje prednosti, zato se klijenti odlučuju za one koje su im pristupačnije, odnosno koje im više odgovaraju. Svakako, i klijenti se razlikuju po određenim karakteristikama; zato je dobro i njih proučiti. Usluga koja u tom kontekstu otvara najviše prostora je dijagnosticiranje klijenata. Tu se klijent u potpunosti otvori i saznaju se sve njegove poteškoće i potrebe koje je moguće u okviru usluga ponuditi. Prepoznaju se njegove dobre i loše navike, u poslu ili privatnom životu, pokazuju se potrebe za određenim uslugama za koje je nužan sustavan pristup i, što je najvažnije, takvog klijenta se može ciljano usmjeriti na odgovarajuće usluge – individualiziran pristup. To je istovremeno osnova koja omogućuje sprječavanje neprimjerenog ponašanja klijenata s lošim navikama kada govorimo o kašnjenjima, neobavještavanju o nedolasku na dogovorenu uslugu ili druge navike koje posljedično mogu imati utjecaj na samo poslovanje salona.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=