WELLBIS BR. 76
Wellbis 8 prosinac 2019. kolumna edukacija J edna od iskusnih kozmetičarki nedavno me upozorila i pitala zašto jednom ne kažem onima koji pokušavaju ocrniti moj rad i pojasnim svoje. Spominju kako svojim radom pokušavam zaraditi na kozmetičarima koji već tako teško posluju zbog prevelike konkurencije i crnog tržišta zbog kojeg ne mogu raditi s višim cijenama usluga. Oni su u začaranom krugu iz kojeg se ne mogu izvući, dok su znanje i informacije koje su im hitno potrebne – preskupe. Pokušajte malo zastati i razmisliti o sljedećoj rečenici. Kako biste se osjećali kada bi vam netko rekao da zarađujete od klijenata koji imaju određene probleme kože, na licu, rukama, ili nogamai za njih naplaćujete rješenja? Dakle, primati novac od ljudi koji imaju probleme čak i kad si moraju priuštiti uslugu, iako nemaju za to novca? Dopustite mi da pojasnim da svaki uspješni kozmetičar nije to postao preko noći. Bilo je potrebno mnogo truda, mnogo je puta trebalo preći i mnogih se stvari odreći kako bi se uložilo u razvoj, vlastito znanje, rad, uređaje, proizvode… Osim toga, u nekom je trenutku bilo potrebno imati i snagu da bi se upustili u poduzetničke vode. To jednostavno ne može svatko učiniti, jer to je plod rada i svijesti o preuzimanju odgovornosti za vlastiti razvoj. Svi mi koji radimo u bilo kojoj aktivnosti radimo na rješavanju problema koji nastaju iz različitih razloga. Što je veći i teži problem, obično je i skuplji. Tamo gdje postoji određeno znanje, iskustvo, posebno iz naprednog mišljenja i uvida, obično nema većih poteškoća kod rješavanja takvih problema. Međutim i ako se pojave, put do rješenja je bliži i brži u odnosu na slučaj kada navedeno nedostaje. Tamo gdje se ljudi miješaju u život drugih, posebno privatni, često upotrebljavaju kritike, najčešće s namjerom da podignu svoj ego vjerujući da mogu na takav način lakše riješiti probleme kada nastaju. No, postoje i pojedinci koji bi željeli besplatno steći što više korisnog znanja i dobro ga svojim klijentima prodati. Nažalost, to se ne spaja s radom u poduzetničkom stilu. Znate li kako se naziva proces bogaćenja na tuđim problemima? Naziva se poduzetničko poslovanje. Vaš rad u široj perspektivi važniji je od mnogih drugih aktivnosti, jer osim uklanjanja celulita, njege lica, depilacije voskom, pedikura i još mnogo toga, morate voditi računa i o dobrobiti klijenta i stresnim situacijama koje se mogu dogoditi zbog određenih problema koje oni imaju i sami ih Što u poslu znaci djelovati hrabro Piše: Evgen Gec, vizažist www.studioaktiva.com Krajnje je vrijeme da se promijeni pristup prema radu kako bi se postigao brži rast i veća sigurnost
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=