WELLBIS BR. 76

9 prosinac 2019. Wellbis ne mogu riješiti. Oni kozmetičari koji to ne razumiju ili ne žele razumjeti, trebali bi se zapitati zašto su odabrali takvu profesiju. Zapravo, bilo bi mnogo lakše otvoriti salon u kojem bi se usluge pružale besplatno. Imajte na umu da jednom kada steknete porezni broj postanete dužnik svoje države htjeli vi to ili ne. Ali, za to je potrebno ostvariti prihode i zaraditi novac za svoje životne potrebe. Odluka o bavljenju takvom profesijom bila je vaša i povratka nema, osim ukoliko se odlučite završiti ili prekinuti sa svojom djelatnošću. Oni koji misle da netko ima koristi od tuđih nevolja trebali bi biti zabrinuti zbog razumijevanja samog djelovanja poduzetništva. Takve osobe: • Teško razumiju zašto je marketing toliko važno uključiti u posao • Teško ostvaruju primjerne prihode za svoj život • Ne znaju kako se ponašati s konkurencijom. Rad kozmetičara mora biti poštovan i etičan Da biste bili uspješan kozmetičar trebate razumjeti da je za to potrebno imati što više ciljanih klijenata koji imaju određene poteškoće odnosno probleme upravo u onim područjima u kojima sami nudite najbolja rješenja. Ne zatvarajte oči i suočite se s činjenicom da ste godinama išli u školu i na studij kako biste mogli riješiti probleme drugih ljudi. Međutim, takva priča može imati drugačije značenje, pogotovo ako želite pokrenuti dobrotvornu organizaciju. Rad kozmetičara mora biti poštovan i etičan. To najbrže i najbolje postižu oni kozmetičari koji svoj posao rade dušom i srcem. Ako ne vjerujete svemu što je napisano, pokušajte učiniti drugačije i vidjet ćete koliko vremena možete izdržati. Dakle, ako želite pomoći drugima da se osjećaju bolje i povećaju svoje samopoštovanje, pročitajte koji su ključni faktori za to... • Odredite ciljnu skupinu ljudi kojima su potrebne posebne kozmetičke usluge. • Omogućite uslugu koja je drugačija, sofisticiranija i izvedena na drugačiji način od konkurencije. • Objasnite zašto se pojavljuju određeni problemi i predstavite odgovarajuća rješenja. • Unesite odgovarajuće proizvode ili uređaje s kojima možete takve probleme riješiti. • Nakon obavljanja usluge, preuzmite od klijenata novac dok to ne preuzme netko drugi. Ovo je pravi prodajni i poduzetnički pristup. Jedino je pitanje kako to provesti u praksi. Mogli bismo navesti razloge zašto je krajnje vrijeme da se promijeni pristup prema radu kako bi se postigao brži rast i veća sigurnost. Poduzetnički pristup to omogućava i vjerujem da će u novoj godini koja je ispred nas mnogi kozmetičari to iskoristiti na odgovarajući način.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=