WELLBIS BR. 83
Wellbis listopad 2021. 28 make up vizažist ž Emocije u okviru sminkanja ž S minkom možemo postići puno – izgled koji imamo u realnosti možemo pretvoriti u izgled koji bismo željeli. Već u doba adolescencije, kada se šminka tek počinje postupno koristiti, osjeti se njen utjecaj na emocije pojedine osobe. Ne samo da se šminkom pojedini dijelovi lica mogu istaknuti, nego se mogu i preoblikovati ili se mogu sakriti nepravilnosti koje se u toj dobi često pojavljuju. S godinama šminka postaje dio svakodnevice, naročito kod žena koje žele odnosno imaju potrebu biti dotjerane i kojima je stalo do toga kako ih drugi doživljavaju. Mogu mijenjati proizvode ili način šminkanja, ali emocije ostaju. Njima je jako stalo do vlastitog izgleda, bilo da je u pitanju usklađenost s trendovima ili s potrebama za poslovne ili druge prilike. Svoj izgled željele bi mijenjati ili prilagoditi tako da se osjećaju zadovoljnije i samouvjerenije. O emocijama u okviru šminkanja zapravo se premalo govori i premalo se slušaju poruke koje ne govore samo o želji za što boljim izgledom. One otkrivaju razmišljanje o ‘nutrini’ koja je povezana s vanjskim izgledom. Žene često žele uz pomoć šminke postati ‘netko drugi’ da bi skrile svoje emocije ili jednostavno nisu zadovoljne svojim prirodnim izgledom. Žele biti savršenije i drugačije zbog toga da bi drugi imali drugačiji utisak o njima. Vjerojatno imaju potrebu za uvažavanjem, pohvalama, žele se osjećati sigurnijima u određenoj okolini ili okolnostima u kojima se nalaze. Piše: Evgen Gec, vizažist i edukator www.studioaktiva.com Žene često žele uz pomoć šminke postati ‘netko drugi’ da bi skrile svoje emocije ili jednostavno nisu zadovoljne svojim prirodnim izgledom
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=