WELLBIS BR. 83
listopad 2021. Wellbis 29 Ukoliko se u takvim slučajevima udaljuju od onoga što njihovo lice u osnovi jeste ili su želje prevelike, često dolazi do suprotnog učinka, čak i kada se postupak izvođenja šminkanja dobro poznaje. Promjena utjecaja emocija na šminkanje s godinama S godinama se mijenja i oblik emocija. Žene ne žele više toliko biti slične drugim, možda čak poznatijim osobama ili biti podređene trendovima. Odgovarajućim izgledom žele prikazati opuštenost, sreću, zadovoljstvo, svježinu, radost… Jednostavno, s godinama shvate da ljepota nije nešto što drugi ocjenjuju po izgledu. Njihova želja je svoje mišljenje o ljepoti drugima predstaviti na osnovu njihovih osjećaja i zato ljepotu jednostavno prihvaćaju kao nešto što je sastavljeno iz brojnih ‘nevidljivih’ elemenata, koji itekako utječu na primjenu šminke. Ukoliko netko nije zadovoljan jer smatra da mu lice nije ‘dovršeno’, ne znači da je to istinito. Takvo lice daje više mogućnosti za oblikovanje, kao i pojedini dijelovi lica – recimo usne, nos ili oči. Sve to pokazuje mnoštvo prilika da se lice na različite načine prilagodi željama ili potrebama pojedine osobe. Sve na licu dar je prirode, kojeg je potrebno njegovati kako bi se s upotrebom šminke mogli ostvariti očekivani rezultati. Imajte na umu da šminka može trajati samo dan ili nekoliko sati. Nakon toga se sve vraća na ono što je svakom licu prirodno dato. Novi trendovi šminke kreću se točno u smjeru kojeg sam opisao. Radi se o harmonizaciji unutarnjih emocija s nečim što se prikazuje prema van. Važno je zato dobro prepoznati potrebe i želje klijenata i individualnim pristupom ostvariti ono što će biti usklađeno na odgovarajući način ili prilagođeno karakteristikama pojedine osobe. To je danas velika prednost naprednih vizažista. Iskustva i znanje nisu toliko vezani uz trendove koliko na osobni pristup klijentu. Kozmetički saloni baš u tom kontekstu imaju veliki potencijal za stvaranje dodane vrijednosti kod stalnih i potencijalnih klijenata. Unutarnji osjećaj ljepote može pomoći osobi u iskazivanju realnih i očekivanih emocija koje se prema van pokazuju kao veliko unutarnje bogatstvo.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=