WELLBIS BR. 83

listopad 2021. Wellbis 7 proizvode i ostale alate koji dopuštaju izvođenje aktivnosti i zapošljavanje. Bez spomenutih elemenata stvaranje prihoda jednostavno nije moguće. Obrtnički sustav poslovanja u većoj se mjeri bazira na stručnom, operativnom dijelu poslovanja, a poduzetnički na organizacijskom. Potonji zbog menadžmenta djeluje napredno, jer su svi zadaci unaprijed dobro organizirani i planirani te je zato operativni dio poslovanja dosta jednostavniji i učinkovitiji. Brže se postižu bolji rezultati, manji je napor zaposlenika i lakši pristup klijentima. To ne znači da obrtnički pristup ne može biti produktivan. Posebno može biti uspješan ukoliko se nadograđuje s poduzetničkim. Što se ostalih aktivnosti tiče, posebno birokracije, često se prepuštaju računovodstvu. Sve što se nadovezuje na ‘tvrdu’ tematiku, kao što su prilagođavanje određenim zakonima i drugim pravnim zahtjevima, prepušta se njima. U okviru poduzetničkog pristupa to je glavni zadatak menadžera ili specijaliziranih stručnjaka. Menadžerski dio posla u takvim se prilikama prepušta nekome tko u suštini ne poznaje operativni dio poslovanja salona i zato vlasnik salona mora preuzeti odgovornost za provođenje određenih mjera, posebno zakonskih, u posao. Kako djeluje kombinacija obrtničkog i poduzetničkog pristupa mogli bi pojasniti kozmetičari koji su odlučili prilagoditi se potrebama tržišta. Poduzetnički pristup, primijetili ste, dosta je napredniji u svim segmentima poslovanja / vođenje zaposlenika, organizacija rada, financijsko poslovanje, prodaja i marketing. Zahtjevi na tom području postali su sve veći, ali usporedno s tim lakši je pristup novim potencijalnim klijentima, razvoj dosadašnjih klijenata postao je bolji i posljedično se povećala i prodaja dodatnih usluga odnosno proizvoda za kućnu upotrebu. Marketing je u potpunosti promijenio svoj značaj; znatno više se koristi u online obliku, a puno manje u offline, mada je kombinacija jednih i drugih najbolja osnova za uspješan pristup tržištu. Klasični pristupi marketinga (offline) mogu imati dosta velik učinak ne gledajući na to da se upotrebljavaju tehnike koje su nešto zastarjele, kao što su plakati, brošure, letci, reklamiranje u dnevnim novostima ili na radio postajama i drugo. Posebno u manjim gradovima, takav pristup ima dosta veliki učinak, pogotovo u slučajevima kombinacije sa online marketingom. Korištenje socijalnih mreža i ostalih tome prilagodljivih platformi mogu biti izvrsni kanali za privlačenje ili nadogradnju novih klijenata, ali pravilna kombinacija još uvijek je najučinkovitiji alat za uspješno izveden marketing. Potrebno je samo poznavati postupke i na odgovarajući način potonje prilagoditi potrebama salona i željama klijenata. Na koji način navedeno uvoditi u posao da bi djelovali produktivnije možete naučiti na našoj akademiji za uspješno poslovanje u kozmetičkom salonu. Knjiga je izniman alat za osiguranje uspješnog poslovanja u kozmetičkom salonu ili wellness centru U svom ćete poslu postati: • Odlučniji u upravljanju sobom i zaposlenicima • Učinkovitiji u predvidljivim i nepredvidivim situacijama • Razboriti i uspješni u izvršavanju svih vrsta zadataka • Prepoznatljivi na tržištu • Racionalniji i učinkovitiji u marketingu i prodaji • Sigurni i odlučni u financijskom upravljanju i procjeni usluga • Učinkovitiji u stjecanju novih i održavanju postojećih kupaca. Svaki postupak opisan u knjizi predstavljen je u korisnom obliku na razumljiv i jednostavan način. Knjiga je izvrstan alat jer pruža konkretna rješenja za izazove koji se pojavljuju u kozmetičkoj struci. Pomaže vlasnicima, menadžerima ili zaposlenicima, kao i poslovnim koordinatorima. Prikazuje metode koje se redovito primjenjuju u praksi unutar naše akademije i omogućuju iznimne rezultate. Jednostavno rečeno, to je knjiga koju morate imati uvijek sa sobom u svom salonu. Knjiga je na slovenskom jeziku. Evgen Gec Menadžment u kozmetici by Evgen Gec

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=