WELLBIS BR. 84

6 prosinac 2021. S vakodnevni razgovori s kozmetičarima jasno pokazuju koliko je važno neprekidno tražiti nove klijente i za to koristiti odgovarajuće alate koji to omogućuju. „Znate, gospodine, mi poslujemo u salonu već godinama i klijenti nam dolaze isključivo po preporukama naših stalnih klijenata. Smatramo da je to najbolji oblik marketinga. Broj klijenata je dosta veliki i vjerujte da jedva možemo sve odraditi kako treba. Šta bi tek bilo da koristimo marketing... Nama to nije potrebno jer vjerujemo da dosadašnjim pristupom možemo privući nove klijente bez novih ulaganja.“ Ovo je istinita priča iz salona za koje bi se moglo reći da posluju idealno. Nakon nekoliko pitanja u razgovoru s nekim od vlasnika salona, na osnovu dobivenih informacija brzo sam došao do zaključka da je nešto u toj priči ipak krivo. Njihovo mišljenje se temeljilo na tome da je jedino što bi bilo potrebno korigirati pojačanje prodaje proizvoda za kućnu upotrebu i možda dodati neku od aparatura kako bi mogli proširiti ponudu. Drugim riječima – bilo bi potrebno koristiti marketing kako bi sve to omogućilo još bolje poslovne rezultate. Ali, pitanje koje se postavlja je zašto koristiti marketing ukoliko je broj klijenata dosta visok, kao i prihodi. Pravilno razumijevanje neophodnosti marketinga Primjer kojeg sam naveo jasno pokazuje koliko je vjerovanje u dugoročnost posjeta klijenata veća od razumijevanja koristi koje stvara marketing. Mišljenje da je marketing nešto u što se ulaže i nakon čega se brzo nešto dobije – nije pravilno. Marketing je neophodni dio poslovanja u svakoj od djelatnosti. Njegov zadatak nije dobiti nešto ulaganjem nego to i očuvati, što bi značilo nadograditi nivo poslovanja u cjelini. Lanac je vrlo jednostavan. Ukoliko prodaja proizvoda ili dodatnih usluga kod klijenata nije dobra, znači da je evidencija slaba i pitanje Izuzetno rješenje za privlacenje novih klijenata Mišljenje da je marketing nešto u što se ulaže i nakon čega se brzo nešto dobije – nije pravilno. Marketing je neophodni dio poslovanja u svakoj od djelatnosti. Njegov zadatak nije dobiti nešto ulaganjem nego to i očuvati, što bi značilo nadograditi nivo poslovanja u cjelini kolumna edukacija / poslovanje Piše: Evgen Gec, vizažist i edukator www.studioaktiva.com

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=