WELLBIS BR. 84
7 prosinac 2021. je postoji li uopće. Bez dobre evidencije nema razvoja prodaje. Bez prodaje nema dobrih prihoda i bez marketinga nije moguće privući klijente na potrošnju. Razlikujemo interni i eksterni marketing. I jedan i drugi imaju važeću ulogu u samoj potrošnji klijenata i zato je potrebno naučiti kako takve alate koristiti na odgovarajući način. Veliki broj salona baš zbog premalo ulaganja ili nepravilnog ulaganja u marketing, iako smatraju da posluju dobro, ostaju prosječni. Zato je toliko važno razumjeti da je korištenje marketinga slika koja svima u prodajnom lancu pokazuje koliki je zapravo interes za razvoj i odnos prema samom poslovanju salona. S druge strane, neki od kozmetičara svjesno ne koriste marketing jer vjeruju da time nije moguće ostvariti dobre rezultate. Svakako su u pravu, posebno ukoliko marketing nije pravilno korišten i od njega se očekuju brzi rezultati. Glavni važeći faktor marketinga je vrijeme, ali pored znanja potrebna je i strpljivost. Oni koji to ne razumiju traže brze rezultate sa što manjim ulaganjima, ali i to u današnje vrijeme nije više problem, jer dosta toga se može napraviti samostalno, posebno ukoliko se koriste sistemi koji djeluju automatizirano. Važno je imati odgovarajuće znanje, pravilno ga implementirati u marketing, kontinuirano nadograditi i imati strpljenje. Sve počinje od vas samih „Mene ipak interesira postoji li nešto što bi imalo brzi učinak kod nadogradnje dosadašnjih klijenata... Tko će toliko čekati...“, rekla je jedna kozmetičarka. „Svakako postoji, ali sve počinje od vas samih, ne od klijenata“, odgovorio sam. Odmah na ulazu u salon možete staviti natpis – «U našem salonu najveća dobrobit je dobar osjećaj, ljubaznost i točnost». Svaki put kada uđete u salon i pročitate to što ste istaknuli doživjet ćete veliku promjenu kod sebe i kod svojih klijenata. Nećete moći vjerovati kako će se sve oko vas promijeniti. Budimo iskreni. Bi li se netko usudio postupiti drugačije kada bi svaki put kad ulazi u salon pročitao rečenicu koju je sam napisao i mora se sam ispričavati? Što bi se u takvom slučaju moglo dogoditi? • Stalno bismo se pitali jesmo li zapravo opravdali ono što je napisano. • Bili bismo puno dosljedniji kako se pogreške ne bi ponavljale. • Klijenti bi se pitali je li sve što je napisano iskreno, istinito. • Sami bi se svaki put kada bi zvonio telefon osjećali nelagodno ukoliko se ne bi mogli javiti. • Klijenti koji bi to pročitali i manje bi kasnili na termine. • U potpunosti bi se mijenjala energija u prostoru, bilo bi više dobrog osjećaja i još osjetnijeg gostoprimstva. Ne radi se, znači, samo o obećanjima klijentima. Klijenti bi se promijenili i s većom odgovornošću cijenili to što radite. Sve o čemu pišemo i pričamo klijenti prate; zbog toga im je lakše imati povjerenja, posebno ako uvide da sve što primjećuju dolazi iz vaše nutrine. Knjiga je izniman alat za osiguranje uspješnog poslovanja u kozmetičkom salonu ili wellness centru U svom ćete poslu postati: • Odlučniji u upravljanju sobom i zaposlenicima • Učinkovitiji u predvidljivim i nepredvidivim situacijama • Razboriti i uspješni u izvršavanju svih vrsta zadataka • Prepoznatljivi na tržištu • Racionalniji i učinkovitiji u marketingu i prodaji • Sigurni i odlučni u financijskom upravljanju i procjeni usluga • Učinkovitiji u stjecanju novih i održavanju postojećih kupaca. Svaki postupak opisan u knjizi predstavljen je u korisnom obliku na razumljiv i jednostavan način. Knjiga je izvrstan alat jer pruža konkretna rješenja za izazove koji se pojavljuju u kozmetičkoj struci. Pomaže vlasnicima, menadžerima ili zaposlenicima, kao i poslovnim koordinatorima. Prikazuje metode koje se redovito primjenjuju u praksi unutar naše akademije i omogućuju iznimne rezultate. Jednostavno rečeno, to je knjiga koju morate imati uvijek sa sobom u svom salonu. Knjiga je na slovenskom jeziku. Evgen Gec Menadžment u kozmetici by Evgen Gec U našem salonu najveća dobrobit je dobar osjećaj ljubaznost i točnost. Dobrodošli!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=