WELLBIS BR. 85

veljača 2022. Wellbis 7 Važnost kvalitete stečenog znanja Sve je više ljudi koji kozmetičku struku vide kao dobru financijsku priliku. Transformiraju svoju osnovnu profesiju, pohađaju razne tečajeve ili predavanja na temelju kojih stječu određene smjernice ili znanja s kojima počinju graditi posao. To svakako nije pogrešno, ali važno je da stečeno znanje bude kvalitetno. I ne samo to. Bitno je tko određeno znanje prenosi. Netko može biti izniman profesor i znati dobro podučavati, ali ako nema poduzetničko znanje i potrebne reference ili ne poznaje okolnosti poslovanja, kozmetičarima ne može prenijeti znanje o načinu uspješnog poslovanja. Takav pristup može dovesti do kolapsa, posebno kod novih, koji tek ulaze u struku. Prodaja automobila nije isto što i prodaja kozmetičkih usluga, iako kupci mogu biti isti. Riječ je o igri s vatrom čiji interes nije davanje konkretnih znanja ili informacija vezanih uz struku, već je svrha takvog podučavanja i pristupa samo ostvarivanje prihoda, što kozmetičarke u razvoju zbunjuje, umjesto da im pruži nadogradnju. Svatko od nas je jedinstven i svatko ima jedinstven pogled na određene okolnosti čak i kada je posao u pitanju. Zadaća autora ili predavača je prezentirati znanje pristupom koji s jedne strane daje zdravu osnovu, što znači da je ono stvarno, realno i nadasve prilagođeno specifičnim aktivnostima, a s druge strane znanje koje mora biti povezano sa svim prethodno navedenim segmentima i iskustvom izvođača. Osim obrazovanja pojedinca, takva znanja trebaju uključivati rezultate prenosioca znanja koje je sam već stvorio i reference koje to dokazuju. Jednostavno rečeno, tržište kao takvo više ne podržava ljude koji su se dosad skrivali iza formalnog obrazovanja. Naime, izaziva potonje da vlastitom kreativnošću u praksi konačno pokažu za što su kvalificirani. Obrazovanje je izniman i važan čimbenik uspješnog rada. Osim toga, to je iznimno polazište s kojim se može stvoriti puno više u odnosu na manje obrazovane. Potrebno ga je samo na odgovarajući način iskoristiti. Polazna točka svakog razvoja je ono što je napravljeno u prošlosti i možemo biti zahvalni onima koji su se potrudili da bi došli do točke u kojoj se trenutno nalazimo. Tada su se mnogi žrtvovali za nešto napredno i bili su manje orijentirani na osobne interese. Uspješan rad tog vremena danas bi se mogao sažeti kao mudrost koju bi bilo dobro iskoristiti kao polazište za razvoj kozmetičke struke. To bi olakšalo razumijevanje prilika i mogućnosti za brži i učinkovitiji razvoj; manje usmjeravanja u to kako bi se smanjila vrijednost rada pojedinca, a veće zadovoljstvo pružatelja kozmetičkih usluga i njihovih klijenata. Dugogodišnjim praćenjem raznih aktivnosti i aktivnosti u kozmetičkoj struci na takvim osnovama uspjeli smo pripremiti poseban program za siguran i učinkovit rad u salonu. Namjera je u kozmetičku struku uvoditi nove dimenzije poslovanja iz jednostavnog razloga jer su nas na to „natjerale“ okolnosti koje jesu ili nisu bile predviđene. Ne gledajući na to uspjeli smo izgraditi novu strukturu poslovanja koja omogućuje lakše i optimalnije poslovanje svih u okruženju kozmetičke struke.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=