WELLBIS BR. 87

Wellbis listopad 2022. 8 U kozmetičkoj, slično kao i u frizerskoj struci, sve se češće osobe iz struke, koje posjeduju iskustvo i znanje, odlučuju za prenošenje znanja drugima, odnosno educiranje. Mnogi na osnovu znanja kojeg su stekli i vremenom prerasli traže nove izazove i u tome su često i uspješni. Sudionicima kojima stručno znanje nedostaje to odgovara i žele steći odgovarajuću stručnost, posebno od nekoga za koga se zna da je iskusan i da mu se može vjerovati. Educiranje drugih ima svoje prednosti i nedostatke Jedna od velikih prednosti su iskustva osobe koja prenosi svoje znanje. Na osnovu iskustva lakše i brže postiže očekivane rezultate, jer zna kako ostvariti povjerenje koje bazira na upotrebljivom znanju. U frizerskoj i kozmetičkoj struci, znanje je podijeljeno na dva ključna segmenta, a to su stručno i organizacijsko znanje. Stručnost se temelji na samoj struci i od primarne je važnosti, dok je od sekundarne važnosti organizacijsko znanje. Takvo znanje neophodno je za lakši i kvalitetniji rad salona, ali u oba segmenta potrebna su specifična znanja pa su stoga i Piše: Evgen Gec, vizažist www.studioaktiva.com kolumna edukacija / poslovanje Želite li i vi postati edukator? Jeste li ikada razmišljali o educiranju drugih na temelju znanja koje posjedujete? Za to su vam potrebne odgovarajuće kompetencije

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=