WELLBIS BR. 90

Wellbis srpanj 2023 8 K ozmetički salon je mjesto gdje se ljudi dolaze opustiti, razmaziti i poboljšati svoj izgled. No, kozmetička industrija je područje u stalnom porastu pa je konkurencija između kozmetičkih salona sve jača. Kako bi salon uspio u ovom konkurentskom okruženju, ključno je klijentima isticati i nuditi jedinstvene usluge i iskustva. Što se podrazumijeva pod konkurencijom među salonima S profesionalnog stajališta, moglo bi se reći da se konkurencija u salonu odnosi na druge slične salone ili pružatelje usluga na istom zemljopisnom području koji se bave sličnim uslugama. To su saloni koji pokušavaju dobiti iste klijente i natječu se za njihovu pozornost i posao. Ovo bi trebalo biti generalizirano objašnjenje, koje u praksi obično ima sljedeći oblik: • Mnogi drugi saloni u blizini nude slične kozmetičke usluge kao što nudi vaš salon. To mogu biti tretmani lica, masaže, manikura, pedikura, depilacija, šminkanje itd. Konkurencija nastaje kada klijenti razmatraju gdje će dobiti najbolje usluge prema svojim željama, potrebama i mogućnostima. • Saloni u vašem okruženju nude jednako kvalitetne usluge kao i vaš salon no razlog zašto se klijenti odlučuju za posjet konkurentskom salonu najčešće se krije u cijeni i kvaliteti Kako se izdvojiti iz gomile kozmetičkih salona U današnjem poslovnom okruženju kao konkurencija se prihvaćaju samo saloni koji pružaju slične usluge za istu cijenu. Razlika je nevjerojatna, jer jednakost govori puno o samoj razini poslovanja salona Piše: Evgen Gec, vizažist www.studioaktiva.com kolumna edukacija / poslovanje

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=