WELLBIS BR. 90

srpanj 2023. Wellbis 9 usluge te lokaciji ili drugim manje ili više bitnim čimbenicima. • Ako je glavni razlog cijena, to znači da drugi saloni nude slične usluge po nižim cijenama i klijenti odabiru takav salon radi uštede. • Ako je pristupačnost konkurentskog salona bolja, to je i jedan od razloga zašto se klijenti radije odlučuju za njega, iako je kvaliteta usluga prosječna ili financijski povoljnija odnosno manje povoljna. • Marketinška aktivnost postaje sve češća pojava pri odabiru salona. Što je salon prepoznatljiviji i povezaniji s ljudima te uvjerljiviji ‘braneći’ ono što nudi, veća je mogućnost distanciranja od konkurencije. Koja je stvarna prednost u odnosu na konkurenciju Vjerujem da je sve što ste pročitali dosad potpuno razumljivo i u većini slučajeva navedene elemente primjenjujemo u praksi. Uz navedeno, mogli bismo dodati i inovativne usluge i trendove kojima se pridaje velika pozornost, posebice jer omogućuju više mogućnosti za stjecanje potencijalnih klijenata. To je često način razmišljanja koji svakako nije pogrešan, ali je manje učinkovit. U nastavku ćete saznati zašto je to tako. U današnjim okolnostima pogled na konkurentnost salonskog poslovanja potpuno je drugačiji. U današnjem poslovnom okruženju kao konkurencija se prihvaćaju samo saloni koji pružaju slične usluge za istu cijenu. Razlika je nevjerojatna, jer jednakost govori puno o samoj razini poslovanja salona. Ako bismo to opisivali primjerom iz prakse, mogli bismo reći da salon koji pruža osnovnu njegu lica ili tijela za 50,00 € ne može konkurirati salonu koji pruža sličnu njegu za 100,00 € ili više. Naime, što je veća vrijednost usluge, to je veća kvaliteta same usluge, kvaliteta proizvoda koji se u njoj koriste pa čak i raspon alata ili opreme koji se koriste. Koje su glavne karakteristike salona koje im omogućuju distanciranje od konkurencije Jedna od najvažnijih karakteristika je specijalizacija salona i tržišno pozicioniranje. Oni koji se zalažu za vrijednost vlastitog rada, na odgovarajući način to ‘brane’ i komuniciraju s tržištem. Što su više fokusirani na pojedinu aktivnost, to joj se više mogu posvetiti, a samim time su i učinkovitiji. To im omogućuje poslovanje s višim cijenama usluga. Zato su troškovi poslovanja niži, a dobit koja se ostvaruje raste. Riječ je o stručnjacima koji neprestano nadograđuju svoje znanje te su predani razvoju i napretku u području za koje se specijaliziraju. Izuzetno su im bitne inovacije i trendovi, ali isključivo iz specijalizirane djelatnosti, jer se time onemogućuje stalna potraga za novim ciljanim klijentima za svaki pojedini trend, kako je to uobičajeno u salonima koji nisu specijalizirani. Važnost kadra također je važna, u onoj mjeri u kojoj se želi distancirati od konkurencije. Često se vidi da su u salonima s nekoliko zaposlenih i usluge skuplje u odnosu na salone s jednim ili dvoje zaposlenika. Razlog tome je potpuno razumljiv. Puno više ulagalo se u razvoj salona, što znači da su ulaganja u nova znanja, u najbolje proizvode i modernu opremu dovela do povećanja kvalitete i razine usluga salona, a posljedično i do većih cijena usluga. Od velike pomoći je i marketing koji pruža iznimnu podršku u zadržavanju i stjecanju novih potencijalnih klijenata te prepoznatljivosti brenda salona. Tu su i karakteristike koje se često uzimaju ‘zdravo za gotovo’, poput udobnosti koju klijenti uživaju u salonu i primjerenosti iskustva kojeg dobiju.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=