WELLBIS BR. 91
listopad 2023. Wellbis 7 Autor: Jelica Popić, dr. med., ravnateljica Učilišta Lovran – medical wellness akademije, www.uciliste-lovran.hr kredite i ostalo. Obratite posebnu pozornost na troškove koji se javljaju redovito i one koji se javljaju povremeno. 4. Izrada operativnog financijskog plana Na temelju analize prihoda i troškova, izradite operativni financijski plan za buduću godinu. Ovaj plan obuhvaća detaljne projekcije prihoda i rashoda po kvartalima i mjesečno. Osim toga, predstavlja projekciju novčanih tokova, ukazujući na priljeve i odljeve novca tijekom godine. 5. Praćenje i kontrola Ključni dio upravljanja financijama je redovito praćenje i usporedba stvarnih rezultata s projektiranim. Na kvartalnoj i mjesečnoj razini, usporedite ostvarene prihode i troškove s planiranim te identificirajte odstupanja. Ako se pojave negativna odstupanja, prilagodite planove kako biste usmjerili poslovanje prema zadanim ciljevima. Uspješan voditelj wellnessa ili kozmetičkog salona Glavna funkcija uspješnog wellness menadžera i voditelja kozmetičkog salona je upravljanje financijama. Osim definiranja poslovne strategije, upravljanja osobljem, planiranja marketinga i promocije te praćenja zadovoljstva klijenata, ključni naglasak je na strateškom pristupu, preciznom planiranju i redovitom praćenju financijskih aspekata, kako bi se osigurala održiva profitabilnost i postizanje poslovnih ciljeva. Održavanje ravnoteže u svim financijskim aspektima predstavlja temelj dugoročnog uspjeha i očuvanje konkurentske prednosti u wellness industriji i kozmetičkim salonima. Kljuc za uspješno poslovanje S vaka dobro vođena organizacija, uključujući i wellness centre, kozmetičke salone i slične uslužne obrte, prepoznaje važnost efikasnog upravljanja financijama kao ključnog elementa za dugoročni uspjeh. Upravljanje financijama je ključna zadaća za wellness menadžere, voditelje kozmetičkih salona i poduzetnike u uslužnim zanimanjima. Upravljanje financijama u wellness i kozmetičkoj industriji zahtijeva planiranje i preciznu analizu. Izrada godišnjeg plana prihoda i troškova te praćenje operativnog financijskog plana omogućuju vam bolju kontrolu nad poslovanjem, pravovremeno reagiranje na promjene i postizanje zacrtanih ciljeva. Kombinirajući ove korake sa stručnim upravljanjem, vaš wellness centar, kozmetički salon, salon za masažu, fitness centar može ostvariti uspješne rezultate u današnjem konkurentskom okruženju. Saznajte ključne korake u procesu izrade godišnjeg plana prihoda i troškova te kako operativni poslovni plan pomaže upravljanju... Analiza rezultata i postavljanje ciljeva Prije svega, osvrnite se na ostvarene rezultate u proteklim godinama, kako biste dobili jasnu sliku o trenutačnom stanju. Identificirajte pozitivne i negativne aspekte te razloge za odstupanja od prethodnih planova. Na temelju ovih saznanja, postavite realne i ambiciozne ciljeve za sljedeću godinu, kao što su rast prihoda od usluga ili smanjenje troškova. 1. Definiranje poslovnih kapaciteta Određivanje poslovnih kapaciteta ključno je za planiranje. Razmislite o asortimanu usluga, cjenovnoj politici, broju i profilu djelatnika te kapacitetima u prostoru (sobe za masažu, kozmetiku, wellness oazu, dvorana za rekreaciju i grupne treninge…). Utvrdite koliko usluga možete pružiti dnevno i mjesečno, uzimajući u obzir radno vrijeme, trajanje usluga i broj zaposlenih terapeuta. 2. Razrada prihoda Razmislite o različitim izvorima prihoda vašeg wellness centra. To mogu biti prihodi od usluga, ulaznica, pretplata, radionica i prodaje proizvoda. Planirajte prihode po mjesecima i razmotrite sezonalne varijacije te posebne događaje koji bi mogli utjecati na prihode. 3. Analiza troškova Detaljno identificirajte sve troškove koji su povezani s vašim poslovanjem. To uključuje nabavnu vrijednost proizvoda, materijale za usluge, plaće, najam, režijske troškove, marketing, kolumna Ključni koraci u izradi godišnjeg plana prihoda i troškova poslovanje
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=