WELLBIS BR. 94
svibanj 2024. Wellbis 7 joj se organizacija i izvođenje predavanja sviđa i da je ovo izuzetno područje u kojem ima želju stvarati i ubuduće. Uspjeh je bio brz jer je bila uvjerljiva. Shvatila je da je puno lakše održati jedno predavanje pred velikim brojem ljudi nego biti u salonu i raditi sa svakim klijentom pojedinačno. No vremenom je postajala sve zbunjenija, što se vidjelo iz njezinih objava, a gledatelji / slušatelji su se počeli pitati u kojem je području ona zapravo stručnjakinja. Doznali su da super mama koja je nekoliko dana izbivala iz kuće ne može istovremeno brinuti o djeci, zaposlenicima, salonu, klijentima i teško je vjerovati da je tako super organizirana. Iz objava se moglo vidjeti kako usluge u salonu nudi po preniskim cijenama i koristi popuste na sve usluge istovremeno, dok je na predavanjima isticala kako se to ne smije činiti. Ovakvim postupcima izgubila je svaki kredibilitet i tako široj javnosti pokazala da prilično slabo poznaje poduzetničke pristupe, marketing i prodaju. Na početku, kada se sve to razvijalo, sve je bilo super, ali prebrzo realizirano, sve je počelo ići silaznom putanjom i dobro poslovanje pretvaralo se u sve veće probleme na svim područjima. Pala je u klopku koju je sama stvorila, ali samo zato što je prekršila određena poslovna pravila. Predstavljala se ljudima u sjajnom svjetlu bez ikakvih kompetencija i referenci, a mora se priznati da je za određeni period u tome i uspjela. No, zakompliciralo se onog trenutka kada je osjećala svoju snagu i nije primijetila da ju je Instagram marketing pretvorio u EGO marketing (neumorno predstavljanje sebe umjesto prikazivanja prednosti i koristi za klijente). Vidjelo se to već nakon što je htjela privući kozmetičare i naučiti ih kako postati zvijezde Instagrama, ali ne i kako podići vidljivost i kredibilitet salona. Nikada nigdje nije spomenula niti predstavila svoje zaposlenike. Jedina želje bila joj je postati prepoznatljiva što većem broju fanova. S vremenom je, međutim, shvatila da sve brzo stečeno nije uvijek dobro. Štoviše, može biti opasno ako se unaprijed strateški ne isplanira i dosljedno provodi. Opisani primjer proizlazi iz klasičnih pristupa, posebice početničkih pogrešaka i može biti veliko upozorenje za svakoga, bez obzira na njegovo znanje i iskustvo. Posao je pogonska sila rada salona koji se mora njegovati i redovito održavati kako bi besprijekorno funkcionirao. Osim toga, potrebno ga je znati koristiti i znati kada se od njega može više očekivati. Međutim, veća očekivanja stvaraju veće troškove u isto vrijeme, a vrijeme za postizanje cilja može biti kraće. Koliko je vremena potrebno ovisi o znanju, iskustvu i potrebama korisnika. Izgradite dobro mišljenje drugih o vama U današnjim okolnostima korištenje digitalizacije omogućuje brže i lakše stvaranje prepoznatljivosti na tržištu, lakše se ističu svoje prednosti i potencijalnim klijentima objašnjava nešto što je prije nekoliko godina bilo nemoguće. Ako ste aktivni u sadašnjim okolnostima, možete brzo stvoriti dobro mišljenje među ljudima, pogotovo ako čitatelju znate neke stvari prezentirati na razumljiv način. Sve više ulazimo u eru tzv. Masterclassesa, koji su postali svakodnevica u najavama kojima je cilj privući slušatelje ili posjetitelje. Zapravo, provođenje brzih edukacija nije niti pogrešno, jer omogućuje ljudima koji to rade s predanošću i dubljim uvidom u ponuđena znanja da budu lakše prepoznati i steknu prednost u odnosu na ponuđače s površno ponuđenim znanjem. Rezultati bi trebali biti početna točka u ponudi znanja Kvalitetnih praktičara u prenošenju znanja zapravo je malo, a da bi bili uspješni, bitno odudaraju od prosječnih, bilo po količini KORISNOG znanja, načinu prenošenja znanja, angažmanu, pripadnosti i ustrajnosti. To nisu ljudi koji interveniraju samo u jednom obliku marketinga kojim žele promovirati svoje poslovanje, već imaju skupine marketinških aktivnosti strogo definirane prema potrebama ciljane skupine klijenata. To nisu ljudi koji žele trenutne rezultate, već unaprijed pažljivo planiraju i dobro razmišljaju kako će se pravilno razvijati da bi ih postigli. Brzi učinci u samo nekoliko koraka neće donijeti odgovarajuće rezultate Neki od kozmetičara koji educiraju sve brže shvaćaju da je njihovo stručno znanje izuzetna osnova za pružanje profesionalnog iskustva pa si krče put prema novim horizontima i najčešće zaboravljaju na svoj salon. Svoj interes preusmjeravaju na provedbu edukacija, posebice u područjima za koja nisu stručni. Odlučuju razvijati nove trendove ili plasirati brendove na tržište, što im daje novi poticaj, ali pritom gube dragocjeno vrijeme i novac, što često dovodi do negativnih posljedica. Puno vremena troše radeći u salonu, koji je izvorno bio ključ za ostvarivanje prihoda. Žele napraviti korak naprijed, ali ne shvaćaju da se pokretanjem nečeg novog može usporiti ono već postojeće. Upravo zbog toga svaki korak potrebno je dobro isplanirati prije početka. Dodatni posao zahtijeva veću predanost, posebno na početku, kada je u pitanju implementacija. Kad se materija potroši, dobro ju je proslijediti nekom drugom. Poznati su slučajevi kada su vlasnici salona prvo postali žrtve salona, a zatim novog programa usluga, proizvoda ili opreme te su umjesto napretka gomilali dodatne probleme. To se događa i onima koji su iz usluga u salonu prešli na veleprodaju proizvoda. Apsolutno je ispravno pa čak i preporučljivo pronaći način kako vlastito znanje prenijeti na druge ljude, ali potrebno je preuzeti odgovornost za takvu odluku. Pritom ključnu ulogu imaju unaprijed pripremljeni programi, reference i kompetencije. Dakle, ako netko posluje sa zaposlenicima, ovi prije takve odluke moraju biti dobro obučeni i samostalni u svim područjima, jer brzih rezultata nema. Za svako uvođenje novoga potrebna je cjelovita osoba, dobar tim, koji se ne treba širiti na tečajeve od nekoliko sati i nagrađivanje s certifikatom. Pisani dokaz je znak profesionalnosti, a ne sudjelovanja, to bi trebala biti vodilja koja će vas pratiti do dugoročnog uspjeha.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=