WELLBIS BR. 96
studeni 2024. Wellbis 7 biti otvoreni. Vlasnik kao menadžer mora objasniti zašto je potrebno uvesti određene mjere, koja su očekivanja. Osnova za plaću i nagrade moraju biti postignuti rezultati. Međutim, menadžeri prate zaposlenike i pružaju im podršku, ohrabruju ih i daju im sve potrebne alate kada je potrebno nešto promijeniti. Zaposlenici se, u većini slučajeva, boje promjena i ne shvaćaju da ono što je nekada bilo uspješno – danas više ne mora biti. Vlasnik zajedno s voditeljima salona priprema standarde prema kojima će se pojedini postupci provoditi. Ako se voditelji aktivno uključe u izradu takvih standarda, brže će se implementirati i steći poštovanje. U slučaju da to izbjegavaju ili ne postižu dobre rezultate, ispravno je da ih se obavijesti da će, ako ne ostvare očekivano, biti smijenjeni bez kompromisa. Upravljanje postaje sve zahtjevniji zadatak, ali ako su dobri dosadašnji rezultati i nadogradnja poslovanja, menadžment to ubrzava, pogotovo ako se redovito održavaju sastanci na kojima se mora obratiti pozornost na tri važne aktivnosti: • postavljanje mjesečnih ciljeva i redovito provjeravanje postignutog zajedno sa zaposlenicima • provjera trenutnog stanja u odnosu na prethodno postavljene ciljeve • pronalaženje poslovnih izazova koje treba zajednički riješiti. Ako menadžeri i zaposlenici nisu uključeni u razvoj salona, teško prihvaćaju odgovornost i osjećaju se kao alat koji radi osam sati dnevno kako bi ostvario prihode. Uključite ih u sastanke i dopustite im da iznesu svoje mišljenje o tome kako možete zajedno postići određene ciljeve, svoje ideje i način zajedničkog provođenja istih. Glavni zadatak vlasnika je voditi salon i što manje raditi u njemu Voditi salon ne znači isključivo delegirati radnike i tražiti od njih rezultate. Napredni vlasnici odnosno menadžeri ulažu dosta energije u znanje zaposlenika. Redovito ih obučavaju, s ciljem da postanu vrhunski stručnjaci u svom poslu. Što se više vremena, energije, truda i sredstava u nešto uloži, rezultati će biti bolji. Pored sklapanja ugovora o suradnji sa zaposlenicima i njihovim voditeljima, potrebno je priložiti i pravilnik kojeg moraju poštivati. U slučaju nepoštivanja istog, potrebno je provesti određene sankcije. Isto tako, pravilnik treba sadržavati i načine nagrađivanja za uspješno odrađen posao. Bitno je da pravilnik precizno predstavlja zaposlenicima i voditeljima njihove zadatke i upute za posebne slučajeve, naročito kada je riječ o ispunjavanju dogovora, komuniciranju, održavanju odnosno povećanju broja klijenata i obavljanju redovitih zadataka, mada su već poznati i sami po sebi razumljivi. Sami ne možete sve i zato je potreban trener Neke stvari ponekad su same po sebi razumljive i ukoliko je posla dovoljno, ne primjećuje se potreba za promjenom pristupa. Zašto je nogometašima, košarkašima i ostalim sportašima potreban trener, posebno ukoliko ekipu čine najbolji svjetski igrači? Tko zna bolje igrati od njih? Stvar je u tome da su stručni u igri, ali ne nužno i u taktiziranju prema suprotnim ekipama. Za dobru igru moraju imati stručno znanje iz svakog pa i najmanjeg područja koje koristi u postizanju uspjeha. Vrhunski treneri (neki od njih već su u poznijim godinama) imaju veliko iskustvo u organizaciji, planiranju, taktiziranju i vođenju. Zadatak ekipe je da njihova igra bude maksimalno dobra prema uputama trenera. U salonima je to vrlo slično. Koliko i na koji način je ekipa uhodana i koliko znanja posjeduje svaki član, može primijetiti svaki klijent. Sve ovisi o vlasniku, o tome na koji način i koliko uspijeva prenositi svoja znanja i iskustva zaposlenicima kako bi zajedno uspjeli postići postavljene ciljeve i odgovarajuće, željene rezultate. Zaposlenici, posebno oni s dugogodišnjim iskustvom, mogu obavljati svoj posao vrhunski, ali pitanje je mogu li postati i vrhunski voditelji salona. Bitno je posjedovati odgovarajuće kompetencije, odnosno naučiti sve što je potrebno za njihov razvoj. I vlasnici salona trebaju imati svoje trenere koji će ih naučiti odnosno preporučiti im kako postupati u određenim situacijama, kako razvijati strategiju i taktiku poslovanja pa i kako postupiti u slučaju kada zadaci nisu obavljeni prema dogovoru.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=