WELLBIS BR. 98
ožujak 2025. Wellbis 25 Piše: Ivana Legović, Dermoestetik Group Dermoestetik Group d.o.o. Ulica rijeke Dragonje 1 Industrijska zona Vidal 52466 Novigrad – Cittanova tel.: 052 732 366 e-mail: info@dermoestetik.hr www.esensamediterana.com K ako bi sezonu dočekali spremni i dobro organizirani, potrebno je unaprijed osmisliti ponude i sadržaje wellness usluga u centrima. Svaki wellness treba imati svoju jedinstvenu priču, identitet i atmosferu koja se skladno uklapa u opuštajući ambijent i okolinu. Koncept Esense Mediterane temelji se na tome da sva čula uživaju u vrhunskim prirodnim tretmanima, opuštajućoj glazbenoj podlozi i opojnim čajevima i mirisima mediteranskog podneblja. Mogućnosti osmišljavanja programa, protokola i metoda rada u wellnessu neograničene su no kako bi sve bilo kvalitetno provedeno, nužna je i kvalitetna edukacija wellness djelatnika, za koju je potrebno osigurati dovoljno vremena. Nažalost, u užurbanom razdoblju pred otvaranje wellnessa u predsezoni, često se zanemaruje upravo to – dostatno vrijeme za temeljitu pripremu. To je često razlog zašto rezultati nisu onakvi kakvi bi trebali biti. Komunikacija između marketinga hotela i wellness centra često nije dovoljno jasna, što rezultira time da gosti nemaju potpunu informaciju o uslugama, a ponekad je i samo pronalaženje wellness centra u hotelu izazov. Wellness, koji bi trebao biti važna dodatna vrijednost hotelu u koji su uložena značajna sredstva, često nalikuje na uobičajene ponude koje su samo “copy-paste” verzija standardnih sadržaja, poput masaža. Takav pristup ne potiče goste da provode više vremena u wellnessu ili da se prepuste revitalizacijskim tretmanima lica. Prečesto se ponuda svodi na osnovne masaže – relaksacijske ili deep tissue, koje zbog nedostatka domaćih djelatnika izvode strani radnici. Rezultat je nedostatak originalne ponude, koja je ključna za uspješan wellness centar. Da bi wellness doista zaživio i postao prepoznatljiv, potrebno je ponuditi autentične tretmane koji odišu destinacijskom originalnošću i kvalitetom. Svaka usluga, komunikacija s gostima te programi i sadržaji u wellnessu mogu se unaprijediti no za to je potrebna jasna vizija i konkretna odluka koju treba implementirati kroz edukaciju i strateški pristup. Dobra organizacija i volja da se kvalitetno osmišljen wellness program podigne na višu razinu omogućit će da vaša originalna ponuda bude prepoznata i nagrađena. Iako postoje lijepi i uspješni primjeri wellness praksi u našoj zemlji, njihov broj je još uvijek malen. To nije dovoljno dobro, jer kao destinacija koja nije među najjeftinijima trebamo pružati više – originalnije, kvalitetnije i uslužnije. Tek tada možemo postati wellness destinacija koja je cijenjena i koja će goste vraćati. Kvaliteta i originalnost wellness programa nisu nešto što se može „glumiti“ ili skrivati – ona se prepoznaje i osjeća. Osmisljavanje wellness programa: Ključ uspjeha u privlačenju gostiju wellness esensa
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=