WELLBIS BR. 99

Wellbis svibanj 2025. 8 kolumna wellness AUTOR: Jelica Popić, dr. med. - osnivač i savjetnica za obrazovanje Učilišta Lovran – medical wellness akademije u Opatiji, www.uciliste-lovran.hr S vjedočimo porastu potražnje za uslugama koje nude „vječnu mladost“ i „vrhunsko zdravlje i opuštanje“. Uz razvoj tehnologije, a osobito društvenih mreža, ne čudi porast ponuđača kozmetičkih i wellness usluga, kojima je cilj kao i svakom poslovanju – profit. U ovom članku bih postavila pitanje svakom ponuđaču koliko su njihove poslovne prakse i kampanje etične i kakve posljedice mogu imati. Kako etičkim načelima privući klijente i potaknuti ih na lojalnost Istovremeno pokušavati prikazati svoj proizvod u najboljem svjetlu i ostati realističan, nije nimalo lak zadatak sudionika beauty i wellness industrije. Etičnost beauty industrije je posebno na udaru, jer se ponuđači kozmetičkih proizvoda i usluga nerijetko koriste nerealnim obećanjima i neistinitim tvrdnjama. Koristeći izraze, u svojim promotivnim materijalima i reklamnim kampanjama, poput „zaustavlja starenje“ , „uklanja bore“, „savršena koža“ ili „harmonija duše i tijela“, ponašaju se neprofesionalno i neetično, znajući da je ta obećanja nemoguće ostvariti. Nije nimalo etično prikazivanje nerealističnih fotografija ili videozapisi pojedinih osoba, jer time beauty industrija može negativno utjecati na samopercepciju i to osjetljivijih skupina, poput djece i mladih, jer njima su reklamni materijali, usljed razvoja tehnologije, dostupne na svakom koraku. Zato je važno naglasiti da to dovodi u pitanje iskrenost i povjerenje prema svakoj tvrtki koja nudi proizvode i usluge kozmetičke njege i wellnessa, a time njezin ugled i profit mogu padati. Zato preporučujem da uskladite svoje poslovne ciljeve i prakse, jer samo one tvrtke i obrti koji imaju ravnotežu između ostvarivanja prihoda, odnosno profitabilnosti i etike u poslovanju imaju dobar temelj za napredak i razvoj. Što je etički kodeks Etički kodeks predstavlja skup pravila na kojima se temelje određene vrijednosti i pravila kojih se moraju pridržavati tvrtka i njeni zaposlenici. U protivnom, zaposlenici će se ponašati sukladno svojim uvjerenjima i vrijednostima te prilagođavati Etičnost u wellness i beauty industriji Etičnost beauty industrije je posebno na udaru, jer se ponuđači kozmetičkih proizvoda i usluga nerijetko koriste nerealnim obećanjima i neistinitim tvrdnjama

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMwNDY=