Savjeti i preporuke

Koncept mobilne kozmetičke usluge

Koncept mobilne kozmetičke usluge - glavna slika

Redakcija

Kao samostalnoj kozmetičarki, ne treba vam nužno vlastiti salon. Ukoliko ga niste u mogućnosti imati, a želite raditi za sebe, idealna mogućnost za vas je koncept mobilne kozmetičke usluge. Taj koncept postaje sve popularniji u svijetu. Saznajte koje prednosti nudi mobilna usluga, koja vam je oprema potrebna i koju ciljnu skupinu možete očekivati.

Mnogi su tretmani prikladni za mobilnu kozmetičku uslugu. Primjerice, tretmani za koje su vam potrebni samo preparati odnosno manji uređaji koji se mogu lako transportirati, zatim različite vrste masaže (potreban vam je sklopivi stol za masažu), njega stopala, manikura te šminkanje (posebno za vjenčanja).

Uređaje je najbolje pakirati u odgovarajuće kofere, po mogućnosti s kotačima. Prikladne su i torbe s posebno dizajniranim unutarnjim pregradama i vanjskim džepovima u koje možete smjestiti potrebne preparate i pribor.

Prednosti

Koristeći mobilnu kozmetičku uslugu, klijenti štede dragocjeno vrijeme, ali i živce (izbjegavaju prometnu gužvu i gnjavažu oko traženja parkirnog mjesta). Također, udobnije im je i opušteniji su u svom privatnom prostoru.

Ciljna skupina

Mobilne kozmetičke usluge interesantne su naročito majkama s bebama ili malom djecom (neće im trebati dadilja), ali i prezaposlenim ženama. Također, rado će ih koristiti osobe koje žele profesionalnu njegu, a nisu u mogućnosti napuštati svoj dom, iz zdravstvenih razloga.

Formiranje cijene

Kod pružanja mobilne kozmetičke usluge pri formiranju cijena trebate uračunati i ‘putnu pristojbu’, naročito kada se radi o većim udaljenostima. Također, posebnu cijenu možete formirati za pružanje usluge nedjeljom ili praznicima te za izvanredne termine.

Maloprodaja kozmetičkih proizvoda

Poznato je da znatno možete povećati svoj prihod prodajom kozmetičkih proizvoda, a idealna prilika za to vam je upravo razgovor u opuštenoj atmosferi klijentovog doma. Imate priliku u miru preporučiti i ponuditi klijentu proizvode za kućnu njegu, objasniti značaj nastavka profesionalne njege upravo proizvodima koji odgovaraju klijentu prema tipu njegove kože.

Svatko tko koristi kozmetičke usluge sigurno provodi i kućnu njegu, dakle – kozmetičke proizvode će svakako kupiti – pa zašto onda ne bi od vas. Vi ‘poznajete’ klijentovu kožu, stručni ste i možete preporučiti upravo ono što mu najbolje odgovara.

Marketing

Da biste došli do klijenata, ne zaboravite na marketing. U današnje vrijeme, vrijeme društvenih mreža – to ne predstavlja problem, ali ipak je dobro educirati se, kako biste polučili što veći doseg i samim time – veći uspjeh.

Problemi s kojima se možete susresti

Jedan od problema kod pružanja mobilne kozmetičke usluge je pronalazak parkirnog mjesta, ako klijent nema svoje privatno. Ukoliko se kozmetičarka mora parkirati dalje od mjesta stanovanja klijenta, pojavljuje se problem nošenja potrebnih ‘rekvizita’.

Mala prepreka je i nedostatak lifta u zgradi, ukoliko klijent stanuje na višem katu. Penjanje uz stepenice sa svom opremom do 4. kata nije baš lako i jednostavno.

Morate se dobro organizirati i paziti da ponesete sve što vam je potrebno, jer ako nešto zaboravite – to može ugroziti uspješno obavljanje tretmana ili čak onemogućiti isti.

Legalan posao

To što nemate salon nego posjećujete svoje klijente ne znači da ne trebate imati registriran obrt. Koncept mobilne kozmetičke usluge ne podrazumijeva ‘rad na crno’.

PROČITAJTE JOŠ

Klikom na sliku naslovnice, prelistajte novi broj:

Sponzorirano:

Sponzorirano:

PRIJAVITE SE ZA NEWSLETTER

PREDNOSTI NEWSLETTERA

  • saznajte prvi o novitetima iz vaše branše
  • iskoristite posebne ponude i pogodnosti koje pružaju naši partneri