Kozmetički posao je doista lijep i iz razloga jer imamo privilegiju raditi zdravim ljudima tretmane uljepšavanja, tretmane čišćenja kože lica…. I tako bih mogla nabrajati unedogled. Klijenti nam dolaze s povjerenjem, neopterećeni strahom. Njihovo povjerenje trebamo opravdati odličnim rezultatom i podjednako važim dobrim savjetom kako nastaviti njegu kože kod kuće. Tada će naša nagrada biti zadovoljni klijenti, koji postaju naši redoviti klijenti.
Važno je tada ostati pravi profesionalac, koji svaki put iznova izvrsno obavlja svoj posao. Profesionalac koji ne prelazi granice poslovnog, zamarajući klijente iz „kvarta“ svojim pričama iz obiteljskog života, jer se „poznate“. Pravi profesionalac ne razvija konverzaciju u tom smjeru. Konverzacija koju on vodi je – profesionalna konverzacija.
Kozmetičar profesionalac je onaj koji neumorno savjetuje i predlaže zašto bi bilo dobro za klijenta napraviti neki tretman ili koristiti neki preparat. Naravno, savjet uvijek treba izgovarati u ugodnom tonu, bez ikakve obveze. Tada maksimalno pametno i profesionalno koristimo raspoloživo vrijeme. Osim toga, klijent će primijetiti da smo posvećeni samo njemu, njegovoj dobrobiti i da je upravo on fokus naše pažnje.
Ne zaboravite da klijent plaća naše vrijeme. Ne želi iz salona otići još opterećeniji nego što je ušao, zamoren pričama kako je sve poskupjelo i sl. Ono što je klijentu uz tretman potrebno je profesionalna konverzacija. Klijenti žele biti potaknuti, ohrabreni i nadahnuti dobrim i konkretnim savjetom od vas. U traganju su za svojom vanjskom i unutarnjom ljepotom. Vi je njegujete i potičete svojim rukama, raznim protokolima i preparatima pa i ugodnom glazbom i mirisima. Još uz osmijeh pri dolasku i odlasku, oni će se osjećati ljepše, sigurnije i sretnije, a sigurna sam i mi u našoj svakodnevnoj „misiji“!