5 tipova kozmetičarki prema karakteristikama
Svaka kozmetičarka ima svoje prednosti, zato se klijenti odlučuju za one koje su im pristupačnije, odnosno koje im više odgovaraju
Koriste li kozmetičari kozmetiku koju prodaju u salonima i vjeruju li uopće u nju
Kako ćete preporučiti proizvod čiji vam sastav, miris i tekstura uopće nisu poznati, rezultati još manje, a uz to nedostaje i povjerenje ili uvjerenje da će proizvod donijeti željene rezultate?! Jeste li se ikada zapitale naslućuju li i osjećaju li klijenti takve nedostatke u salonu i pristupu
Maloprodaja u kozmetičkom salonu
Na tržištu se svakodnevno susrećem s mnogim profilima voditelja salona i kozmetičara te mi se čini kao da je većini promakla bit poslovanja, a to je – prodaja
Komunikacija u kozmetičkom salonu
Doživljaj svijeta oko vas je vaša stvarnost i možda se bitno razlikuje od stvarnosti vaše klijentice ili svih ostalih. Upravo zato, komunikacija koju svakodnevno ostvarujete omogućuje vam da prikažete dio tog doživljaja, da ga objasnite i po potrebi modificirate ili čak izmijenite
Priručnik za mentorice i praktikantice
Na samom ću početku, drage kolegice, razriješiti još jednu moguću nedoumicu; većinu odgovornosti svalit ću upravo na vas, a ne na kućni odgoj ili maloljetnicu koja iskušava granice vaše tolerancije, upravo kako bih vas navela da shvatite da je salon u kojem ste tako velikodušno primile učenicu na praktičnu nastavu – vaša kuća u kojoj vrijede vaša kućna pravila i na snagu stupa vaš kućni odgoj.
Muškarci u kozmetičkom salonu
Je li to još uvijek tabu tema današnjih salona? Zaziru li kozmetičarke od muških klijenata? Nisu li muškarci neozbiljno shvaćeni kao klijenti koji teže mladolikosti i njezi, možda čak i više od žena? Čega se kozmetičarke boje i zbog čega ne preuzimaju vodstvo u salonu kao pravi profesionalci svoje struke?
PRIRUČNIK ZA POSLODAVCE U KOZMETIČKOM SALONU
Naći idealnog djelatnika postala je misija poput one glavnog zgoditka na lotu. Pitanje je želimo li gotove osobe ili želimo ulagati u njih
Dobro izvedena promocija ključ je uspješne prodaje
Primarni detalji u okviru prezentiranja moraju se odnositi na klijenta, njegove želje ili potrebe; mora postojati sklad između primjerenih informacija s jedne strane i primjereno odabranih izvođača na drugoj.
Kuponska prodaja u kozmetičkim i wellness centrima
Vrijeme krize iznjedrilo je neke nove trenutke i prilike koji su postali realnost u našoj struci
Tajne izvođenja promocija u salonima
Način izvođenja promocije ima veliki utjecaj na budući rad i zadovoljstvo vaših klijenata
Kada se u salonima opredijeliti na prodaju proizvoda za šminkanje
Vjerujem da svi mi koji se bavimo kozmetikom neprekidno mislimo o tome kako klijentima predstaviti bolju ponudu proizvoda ili usluga, kako povećati zadovoljstvo i svakako koji način odabrati da bi povećali prodaju
Priručnik za mentorice i praktikantice
Na samom ću početku, drage kolegice, razriješiti još jednu moguću nedoumicu; većinu odgovornosti svalit ću upravo na vas, a ne na kućni odgoj ili maloljetnicu koja iskušava granice vaše tolerancije, upravo kako bih vas navela da shvatite da je salon u kojem ste tako velikodušno primile učenicu na praktičnu nastavu – vaša kuća u kojoj vrijede vaša kućna pravila i na snagu stupa vaš kućni odgoj.
Muškarci u kozmetičkom salonu
Je li to još uvijek tabu tema današnjih salona? Zaziru li kozmetičarke od muških klijenata? Nisu li muškarci neozbiljno shvaćeni kao klijenti koji teže mladolikosti i njezi, možda čak i više od žena? Čega se kozmetičarke boje i zbog čega ne preuzimaju vodstvo u salonu kao pravi profesionalci svoje struke?
PRIRUČNIK ZA POSLODAVCE U KOZMETIČKOM SALONU
Naći idealnog djelatnika postala je misija poput one glavnog zgoditka na lotu. Pitanje je želimo li gotove osobe ili želimo ulagati u njih
Dobro izvedena promocija ključ je uspješne prodaje
Primarni detalji u okviru prezentiranja moraju se odnositi na klijenta, njegove želje ili potrebe; mora postojati sklad između primjerenih informacija s jedne strane i primjereno odabranih izvođača na drugoj.
Kuponska prodaja u kozmetičkim i wellness centrima
Vrijeme krize iznjedrilo je neke nove trenutke i prilike koji su postali realnost u našoj struci
Tajne izvođenja promocija u salonima
Način izvođenja promocije ima veliki utjecaj na budući rad i zadovoljstvo vaših klijenata
Kada se u salonima opredijeliti na prodaju proizvoda za šminkanje
Vjerujem da svi mi koji se bavimo kozmetikom neprekidno mislimo o tome kako klijentima predstaviti bolju ponudu proizvoda ili usluga, kako povećati zadovoljstvo i svakako koji način odabrati da bi povećali prodaju