BDR kongres
BDR kongres, uz Masterclass microneedlinga, održat će se 14. listopada 2024. g. u Rogaškoj Slatini, u hotelu Atlantida
Esensa Mediterana edukacije
Sistem “know-how” u stvaranju vrhunskih kozmetičara-terapeuta od presudne je važnosti
Threading – naučite oblikovati obrve od najboljih u Hrvatskoj
U Manuela Picard Brows & Beauty Akademiji naučit ćete threading obrva (oblikovanje obrva koncem), pravilno bojati bojama za obrve i kanom, napraviti izvrstan Brow Lift ili Laminaciju i ultra popularan Lash Lift
HOK kalkulator povrata novaca u razdoblju 1.1. – 14.1.2023.
Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore izradila je HOK kalkulator povrata novaca, koji će obrtnicima pomoći u razdoblju
Kako dodatno olakšati poslovanje uz Merlin Beauty
Kompletno softversko rješenje za kozmetičke salone i SPA centre
Kozmetički salon ili nešto treće
Obilazeći dosta salona prilikom posjeta učeničke prakse, često sam vidjela totalno neprimjerene interijere i aparaturu, a sveukupni dojam je daleko od onoga kako bi kozmetički salon zaista trebao izgledati.
Kozmetičar-što je to?
Objasniti djeci u školi zanimanje kozmetičar u jednoj rečenici nije lako, ali osnovno što im trebamo reći je da je to jedno prekrasno zanimanje, koje se zasniva na rješavanju klijentovih problema vezanih za kožu lica ili tijela te da isključivo radimo na zdravoj koži koja ima nedostatke i promjene, a koje mi pokušavamo sanirati. Bitno je napraviti razliku između liječenja i tretiranja, iako danas u praksi nije lako to postići.
Šest osnovnih značajki uspješnog poslovanja
Što je potrebno učiniti da bi se poslovanje poboljšalo
Kako imati prepoznatljiv kozmetički salon – II dio – Poslovni plan
Poslovno planiranje u svrhu postavljanja temelja uspješnog posla
Kako imati prepoznatljiv kozmetički salon – I dio -Kome se obraćamo
Definiranje osnovnih postavki novog, ili redefiniranje postojećeg salona
Standardizirani protokoli u kozmetičkim salonima i wellness centrima
Ako naša “školovana elita” razmišlja da su kozmetičke promjene loše, nedostatne, da se s njima ništa ne postiže, kako tek razmišljaju drugi
Koncept mobilne kozmetičke usluge
Kao samostalnoj kozmetičarki, ne treba vam nužno vlastiti salon. Ukoliko ga niste u mogućnosti imati, a želite
Konkurencija kao najjači faktor razvoja
Kako u salonima djelovati naprednije od konkurencije
Prodaja proizvoda u salonima
Osim što znatno povećavate prihod u salonu, klijentima pravilno preporučujete kućnu njegu do sljedećeg posjeta salonu i time povećavate zadovoljstvo klijenta, kao i vlastito
Misija ili samo posao / beauty, wellness & spa terapeut
Kako izgleda biti beauty, wellness
& spa terapeut u svakodnevnoj
praksi
Kako smanjiti opterećenost voditelja salona
Odgovornost za rad i za zaposlenike dobra je navika svakog voditelja ili vlasnika salona, a mnogi od njih postaju preplavljeni preuzimanjem previše odgovornosti na sebe. Mnoge aktivnosti bi trebale biti prenesene na recepcionara
Profesionalna konverzacija
Klijentovo povjerenje treba opravdati odličnim rezultatom i dobrim savjetima
Kada ih uvedete u posao, zaposlenici odlaze
Kada zaposlenici ‘odrastu’ ‘postavljaju se na svoje noge’ ili ostaju u određenom krugu, ali za to moraju postojati određeni razlozi
5 tipova kozmetičarki prema karakteristikama
Svaka kozmetičarka ima svoje prednosti, zato se klijenti odlučuju za one koje su im pristupačnije, odnosno koje im više odgovaraju
Koriste li kozmetičari kozmetiku koju prodaju u salonima i vjeruju li uopće u nju
Kako ćete preporučiti proizvod čiji vam sastav, miris i tekstura uopće nisu poznati, rezultati još manje, a uz to nedostaje i povjerenje ili uvjerenje da će proizvod donijeti željene rezultate?! Jeste li se ikada zapitale naslućuju li i osjećaju li klijenti takve nedostatke u salonu i pristupu
Maloprodaja u kozmetičkom salonu
Na tržištu se svakodnevno susrećem s mnogim profilima voditelja salona i kozmetičara te mi se čini kao da je većini promakla bit poslovanja, a to je – prodaja
Komunikacija u kozmetičkom salonu
Doživljaj svijeta oko vas je vaša stvarnost i možda se bitno razlikuje od stvarnosti vaše klijentice ili svih ostalih. Upravo zato, komunikacija koju svakodnevno ostvarujete omogućuje vam da prikažete dio tog doživljaja, da ga objasnite i po potrebi modificirate ili čak izmijenite